|
|
Nasveti
Pozdravljeni organizatorji,
- Cilj EU sončnih dni je, čim več Slovencem predstaviti rabo sončne energije na vse možne načine. Zahvaljujemo se vam, da ste se odločili sodelovati pri tem promocijskem projektu. Upamo, da boste tu našli uporabne nasvete za vaše delo z mediji in javnostjo.
- Priporočamo vam, da pravočasno razmislite o vaših oglasih in stikih z javnostjo. Bolj ko se datum vašega dogodka bliža, več je potrebno izvesti na področju medijev in javnosti. V veliko pomoč je že izdelan načrt vašega »medijskega« dela.
- Za uspešno sodelovanje z mediji je pomembno, da že pri načrtovanju vašega dogodka razmislite, katere vsebine so lahko zanimive za medije. Pri tem pomaga, da imate ciljne skupine dogodka jasno določene.
- Poleg lastnega oglaševanja za vaš dogodek (na primer oglas) kontaktirajte lokalne in regionalne medije, da bi vaš dogodek objavili v oliki redakcijskega prispevka. Obstaja veliko različnih načinov obveščanja medijev o vašem dogodku. Na svoj dogodek opozorite s sporočilom za medije, povabite jih na intervju in/ali jim ponudite termin za intervju.
- Če ste se že odločili, naredite načrt! Orientirajte se na datum vašega dogodka in premislite, katere aktivnosti za odnose z javnostjo boste naredili pred, med in po dogodku.
|
|
|
|